dissabte, 10 d’agost del 2013

Sento no haver publicat abans... he passat uns dies malaltona!

DIVENDRES 26 DE JULIOL


AAHHHHHHHHHHHHH! MALSON! Que malament ho he passat aquesta nit. M’he aixecat a les cinc de la matinada suant i cridant. He somiat amb la llegenda del càmping. Mireu, estàvem les meves amigues i jo davant de la casa del Josep (ja us vaig parlar d’ell) i de cop comencem a sentir crits d’una noia i cadenes i ens quedem callades. La Claudia i l’Anaïs avancen tres passes i diuen que volen anar a mirar que ha passat i marxen. Desapareixen entre la foscor. Sentim més crits i de cop i volta veiem una llum. Ens apropem. La Claudia i l’Anaïs estaven penjades d’un arbre! Miro al meu voltant. Estava sola. Les altres havien desaparegut! Total que m’he despertat molt espantada i no he pogut dormir més, així que al matí m’he quedat dormida a la piscina.

A la tarda hem mirat una pel·lícula molt maca, “Soul Surfer”. Ens hem anat a dutxar i hem sortit una estoneta després de sopar. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada