dijous, 25 de juliol del 2013


DIVENDRES 19 DE JULIOL


El matí de divendres va ser com molts altres. Vam anar a la piscina i vam estar escoltant música amb un altaveu que ens va deixar el Josep, l’amo del càmping. Les meves amigues van estar ballant i jo les mirava per veure si s’equivocaven o no. Quan va arribar l’hora de dinar totes ens vam dividir i vam anar a menjar. En acabar vam quedar a la meva parcel·la i em van esperar fins que vaig acabar de fer els deures que m’havien posat per fer aquest estiu.

A la tarda vam anar a la piscina fins a les sis. A llavors vam anar amb la bici fins a Santa Cristina d’Aro i vam fer exercici en un parc (abdominals, cadiretes, córrer, etc.). A les nou vam tornar al càmping per sopar, vam agafar l’entrepà, bosses de patates, begudes i gelats i vam fer un picnic a la llum de la lluna al camp de futbol. Ens vam quedar fins a les dues de la nit observant el cel i vam anar a dormir fins l’endemà...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada